Bestellen en Betalen

Bestellen bij Jimmy at Work gaat eenvoudig. Plaats de artikelen in het winkelmandje, vul alle gegevens in, kies de betaalmethode, reken af en we gaan direct aan de slag.
Wijzigingen in de bestelling kunnen in het persoonlijk account gedaan worden. Mocht dit niet lukken of is er geen persoonlijk account aangemaakt, neem dan contact op met de klantenservice.
Neem meteen even (telefonisch) contact op met de klantenservice en houd je bestelnummer bij de hand zodat we de wijziging snel kunnen verwerken.
Op elke productpagina geven we de actuele voorraadstatus en levertijd aan. Mochten er toch aanvullende vragen zijn, neem dan contact op met de klantenservice.
Bestellen en betalen kunnen in de showroom. Het is niet mogelijk om dan direct de bestelling mee te nemen. Het is immers een showroom en geen winkel.
Betalingen worden gedaan en verwerkt via online betaalpartner Multisafepay. We bieden de volgende betaalopties aan:
Ja, we bieden 2 betaalmethodes aan waarbij je achteraf in 3 termijnen kunt betalen.
Check allereerst of het bedrag de persoonlijke limiet of het maximale toegestane bedrag overschrijdt. Infomeer bij de bank, creditcard maatschappij of andere betaalprovider wat er mogelijk aan de hand kan zijn.
Limieten en maximale bestedingen kunnen mogelijk een oorzaak zijn voor het niet kunnen voltooien van een betaling. Daarnaast zijn Creditcard- en Paypal betalingen extra fraudegevoelig. Daarom gaan alle betalingen door een extra betalingscontrole heen.
Zodra de bestelling betaald is, wordt er een betaalbevestiging via e-mail gestuurd. Geen e-mail ontvangen? Check het persoonlijke account of neem contact op met de klantenservice.
Online betalen bij Jimmy at Work is makkelijk en veilig via onze betrouwbare partner MultiSafePay. Met MultiSafePay kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk online aankopen afrekenen. Bij ons lopen online betalingen via SSL-certificaten.
Zodra we de annulering of retourzending verwerkt hebben, betalen we uiterlijk binnen 14 dagen terug. Dit doen we via de betaalmethode die gebruikt bij de bestelling.
In het persoonlijk account is de factuur van de bestelling te bekijken. Tevens worden de facturen per e-mail verstuurd. Heb je geen persoonlijke account of heb je de factuur niet per e-mail ontvangen neem dan contact op met onze klantenservice.
Neem contact met de klantenservice op!
loader
Laden...