Bezorging

Bezorging van een bestelling

Wij werken met verschillende partijen samen om zo goed en snel mogelijk te kunnen leveren. Levering is standaard tot aan de deur.

Wij leveren door heel Nederland, met uitzondering van de Waddeneilanden, neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Hiervoor worden extra kosten verzendkosten berekend (afhankelijk van het pakket). Alle artikelen worden standaard door ons verstuurd. Wilt u toch graag het artikel zelf afhalen, stuur dan een e-mail naar info@jimmyatwork.nl. Hiervoor worden uiteraard geen extra kosten berekend. Een voorkeur voor een dag of een bepaald dagdeel is bij ons helaas niet mogelijk.

Opmerking betreft levertijden: Wij zijn altijd afhankelijk van onze partners DPD, Transmission en Rabelink voor de levering. In 99% procent van de gevallen leveren deze partijen op de afgesproken dag. Volledige garantie kunnen wij hier echter niet op geven, het kan ooit gebeuren dat door omstandigheden een pakket later wordt geleverd. Heeft u nog vragen neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Let op:

Veel van onze producten worden geleverd op grote pallets, vaak door een vrachtwagen met oplegger. Zorg er voor dat uw locatie goed bereikbaar is. Kan er geen grote vrachtwagen bij u op locatie komen? Neem dan alstublieft contact op met onze klantenservice. Overige instructies voor het transportbedrijf kunt u achterlaten in het opmerkingenveld bij het afronden van uw bestelling.

 

Welke producten worden gemonteerd geleverd en welke niet?

Bijna alle producten die u bij Jimmy at Work bestelt, worden als bouwpakket geleverd. Hiermee kunnen wij de verzendkosten en de verkoopprijs voor u zo laag mogelijk houden. Alle producten worden geleverd met een goede montage-handleiding. Deze zijn ook terug te vinden op onze website onder het kopje handleidingen. Indien een product wel gemonteerd bij u thuis wordt geleverd, dan wordt dit expliciet bij de artikelomschrijving op onze website erbij vermeld.

 

DPD

Kleine pakketen worden geleverd met DPD. DPD pakketdienst bezorgt het artikel bij u aan huis. U ontvangt een e-mail zodra het pakket wordt verstuurd vanuit de webshop, met daarin een link met gegevens van de status van uw pakket.

Met de persoonlijke mail van DPD heeft u een aantal opties om uw pakket te laten bezorgen:

• U kunt een ander afleveradres kiezen.

• U kunt het artikel afhalen bij een DPD pakketshop.

• Neerzet-toestemming.

• U kunt het artikel op een andere dag laten bezorgen.

Een voorkeur aangeven voor een bepaald dagdeel is niet mogelijk.

Mocht de eerste afleverpoging niet succesvol zijn verlopen, dan brengt DPD uw zending diezelfde dag nog naar de dichtstbijzijnde Parcelshop. Hierdoor heeft u het pakket sneller in uw bezit, omdat u niet hoeft te wachten op de volgende leverdag. Deze service geldt voor alle particuliere leveringen van DPD in de Benelux.

 

Transmission

Transmission werkt in bloktijden van 2 uur, zodat u niet onnodig lang hoeft te wachten. Op de dag van levering krijgt u per mail van Transmission de levertijden doorgestuurd. Wanneer u op de afgesproken afleverafspraak niet aanwezig bent en onze vervoerder een tweede keer uw bestelling moet afleveren, dan dient u rekening te houden met bijkomende kosten. Een voorkeur voor een dagdeel is niet mogelijk.

 

Rabelink

Bild

Overige producten worden met Rabelink geleverd vanwege de omvang van de pakketten. Vaak worden ze geladen in grote vrachtwagens, mocht er geen plaats bij u zijn voor een grote vrachtwagen of kan hij uw huis niet bereiken dan vragen we u dit direct na uw bestelling aan ons door te geven. Op de dag van levering krijgt u per mail van Rabelink de levertijden doorgestuurd. Wanneer u op de afgesproken afleverafspraak niet aanwezig bent en onze vervoerder een tweede keer uw bestelling moet afleveren, dan dient u rekening te houden met bijkomende kosten. Een voorkeur voor een dagdeel is niet mogelijk.

 

Levertijden

De levertijden verschillen per artikel. Onderaan op deze pagina staat een tabel waar u de levertijden kunt zien.

 

Wat te doen met zichtbare transportschade bij aflevering?

1. Meld schade bij de chauffeur.
2. Teken voor levering MÈT schade.
3. Maak foto's van de schade en de vrachtbrief met schade notitie.
4. Na levering; neem contact op met onze klantenservice en voeg uw ordernummer en foto's toe
5. Let op! Beschadigde producten niet monteren; hiermee vervalt uw recht op reclamatie.

 

Reclameren

Reclameren kan tot 14 dagen na ontvangst. U dient uw bestelling goed te controleren bij ontvangst. Wilt u een melding maken van schade, dan vragen wij u om een digitale foto te maken waarop de beschadiging duidelijk te zien is en deze in een e-mail te sturen naar info@jimmyatwork.nl o.v.v. uw ordernummer, naam en telefoonnummer. Onze klantenservice neemt dan z.s.m. contact met u op. Let op! Heeft het artikel schade monteer het artikel niet en neem eerst contact op met klantenservice. Instructies wat te doen bij schade zijn ook te lezen op het leaflet welke op de levering is aangebracht.

 

Verzendkosten

Verzending van een bestelling waarvan het totale bedrag € 100,- of meer bedraagt, is binnen Nederland gratis. Voor verzendingen onder de € 100,- binnen Nederland brengen wij € 5.95 in rekening.

 

Feestdagen

Op nationale feestdagen in Nederland zijn wij gesloten. Wanneer je bestelt op deze dagen wordt uw bestelling de eerstvolgende werkdag in behandeling genomen. 

 

Overzicht Levertijden

Artikelnummer Productnaam Transporteur Door u besteld op Door ons verstuurd Door u besteld op Door ons verstuurd
RF2236000 Zaragoza Rabelink za/zo/ma/di/wo vrijdag do/vr volgende week vrijdag
RF2236032
RF2236021
Fundering
Floor
DPD
do/vr/za/zo woensdag ma/di/wo volgende week woensdag
RF2236001 Malaga Rabelink za/zo/ma/di/wo vrijdag do/vr volgende week vrijdag
RF2236033
RF2236022
Fundering
Floor
DPD
do/vr/za/zo woensdag ma/di/wo volgende week woensdag
RF2236002 Bilbao Rabelink za/zo/ma/di/wo vrijdag do/vr volgende week vrijdag
RF2236034
RF2236023
Fundering
Floor
DPD
do/vr/za/zo woensdag ma/di/wo volgende week woensdag
RF2236003 Sevilla Rabelink za/zo/ma/di/wo vrijdag do/vr volgende week vrijdag
RF2236035
RF2236024
Fundering
Floor
DPD
do/vr/za/zo woensdag ma/di/wo volgende week woensdag
RF2236004 Valencia Rabelink za/zo/ma/di/wo vrijdag do/vr volgende week vrijdag
RF2236036
RF2236025
Fundering
Floor
DPD
do/vr/za/zo woensdag ma/di/wo volgende week woensdag
SPR10000
SPR10001
SPR10002
SPR10003
SPR10004
SPR10005
Napels
Rome
Verlenging
Beliani
Capri
Modena
Rabelink
za/zo/ma/di/wo vrijdag do/vr volgende week vrijdag
SPR10006
SPR10007
SPR10008
SPR10009
Kussenbox 400
Kussenbox 600
Ontario
Manitoba
Transmission
do/vr/za/zo woensdag ma/di/wo volgende week woensdag
SPR10010
SPR10011
SPR10012
Pergola 3 x 3
Pergola 4 x 3
Carport
Rabelink
za/zo/ma/di/wo vrijdag do/vr volgende week vrijdag
SPR10013
SPR10014
Oppottafel
Plantenbak
DPD
do/vr/za/zo woensdag ma/di/wo volgende week woensdag
Foreststar Fundering
Accessoires
Los glas of polycarbonaat
Transmission
alle dagen dagelijks alle dagen dagelijks
Foreststar Accessoires
Los glas of polycarbonaat
DPD
do/vr/za/zo woensdag ma/di/wo volgende week woensdag
Foreststar Alle types Transmission do/vr/za/zo woensdag ma/di/wo volgende week woensdag
Prestige
Four seasons
British Orangerie
Royal Park
Alle types Rabelink
za/zo/ma/di/wo vrijdag do/vr volgende week vrijdag
Rabelink 
Leverdagen in de week na versturen
Postcode
Leverdag
1000 - 1999
woensdag
2000 - 2999
woensdag
3000 - 3999
donderdag
4000 - 4999
donderdag
5000 - 5999
woensdag
6000 - 6999
dinsdag
7000- 7999
dinsdag
8000 - 8999
dinsdag
9000 - 9999
dinsdag
Transmission & DPD Leverdagen
Binnen 1-2 werkdagen na verzending vanuit ons magazijn.
Algemeen
Bij bestelling van meerdere producten in 1 bestelling geldt de langste levertijd. 
Wij hebben geen deelleveringen! 
Mocht u bepaalde producten op andere leverdata willen ontvangen dan raden we u aan meerdere bestelliingen aan te maken.
scroll to top