Bezorging

Bezorging van een bestelling

Bij Jimmy at Work werken we met diverse vervoerders zoals o.a. DPD, Transmission en Rabelink Logistics samen om uw bestelling zo goed en snel mogelijk te kunnen leveren. Uw bestelling wordt standaard geleverd tot aan de deur.

In samenwerking met de DPD-pakketdienst versturen we onze kleine pakketten. Door DPD wordt uw bestelling bij u thuis of op uw werk geleverd. Zodra uw bestelling gereed is voor verzending ontvangt u een e-mail van Jimmy at Work met daarin een track& trace link om de levering van uw bestelling te volgen. Bent u niet aanwezig op moment van levering? Dan wordt uw pakket naar het dichtstbijzijnde DPD Pick-up point gebracht waar u het pakket binnen een week kunt afhalen.
Indien uw bestelling wordt verzonden met Transmission ontvangt u op de dag van levering per e-mail van Transmission het leverings-tijdsblok. Transmission werkt met leverblokken van 2 uur. Zo hoeft u niet onnodig lang te wachten op de levering van uw bestelling. Bent u niet aanwezig op moment van levering? Dan wordt een tweede levermoment ingepland, waarbij u rekening moet houden met bijkomende kosten. Bij Transmission is het niet mogelijk om een voorkeur voor dagdeel op te geven. Transmission levert tot aan de deur (eerste drempel) op het door u opgegeven afleveradres.
Grote pakketten zoals tuinkamers en grote tuinkassen bezorgen we, vanwege de omvang, in samenwerking met Rabelink Logistics. Zij zorgen dat uw bestelling bij u op het opgegeven adres geleverd. Rabelink Logistics neemt contact met u op om een afleverdatum met u in te plannen. Zo kunt u een gewenste datum inplannen waardoor u de zending niet misloopt. Een dag voor de levering ontvangt u een Trace & Trace code zodat u de zending kunt volgen. Rabelink gebruikt voor het bezorgen van pakketten vaak grote vrachtwagens. Mocht uw afleveradres niet bereikbaar zijn voor grote vrachtwagens dan willen we u vragen om dit in uw bestelling te vermelden door het opmerkingenveld te gebruiken of dit direct na het plaatsen van uw bestelling aan ons door te geven. Dit kan telefonisch en per e-mail. Bent u onverhoopt toch niet aanwezig op moment van levering? Dan wordt een tweede levermoment ingepland, waarbij u rekening moet houden met bijkomende kosten. De levering zal plaatsvinden tot aan de deur (eerste drempel) op het door u opgegeven afleveradres. Betreft het een levering aan een (appartementen)complex, dan wordt de zending geleverd bij de hoofdingang.
Levering op de Waddeneilanden is uiteraard ook mogelijk. Echter zien onze vervoerders dit niet als standaardlevering. Neem voor een levering op de Waddeneilanden eerst contact op met onze klantenservice zodat we de wensen en eventuele extra kosten hiervoor kunnen bespreken. Ook kunt u ervoor kiezen om – zonder extra kosten – aan het vasteland op een afhaalpunt van de vervoerder, dichtbij de veerboot, uw bestelling te laten bezorgen. Ook dit kunt u via onze klantenservice laten regelen.
Uw bestelling wordt standaard geleverd tot aan de deur op het door u opgegeven adres.

Note:Wij zijn altijd afhankelijk van onze partners DPD, Transmission en Rabelink voor de levering. Samen met hun doen we ons uiterste best om uw bestelling binnen de afgesproken tijd te bezorgen. In 99% procent van de gevallen lukt dat, maar door onvoorziene omstandigheden kan er in een enkel geval een latere levering zijn dan aangegeven. We vragen hiervoor uw begrip. Heeft u desondanks nog vragen over de levering van uw bestelling bij Jimmy at Work? Neem dan contact op met onze klantenservice.

1.Veel van onze producten worden geleverd op grote pallets, vaak door een vrachtwagen met oplegger. Zorg er voor dat uw locatie goed bereikbaar is. Kan er geen grote vrachtwagen bij u op locatie komen? Neem dan alstublieft contact op met onze klantenservice. Overige instructies voor het transportbedrijf kunt u achterlaten in het opmerkingenveld bij het afronden van uw bestelling.

2.Voorkom onnodige kosten en zorg ervoor dat er iemand aanwezig is tijdens het afleveren van uw bestelling. Bent u onverhoopt toch niet aanwezig op moment van levering? Dan wordt een tweede levermoment ingepland, waarbij u rekening moet houden met bijkomende kosten.


Overzicht Levertijden

Artikelnummer Productnaam Transporteur Door u besteld op Door ons verstuurd Door u besteld op Door ons verstuurd
RF2236000 Zaragoza Rabelink za/zo/ma/di vrijdag wo/do/vr volgende week vrijdag
RF2236032
RF2236021
Fundering
Floor
DPD
do/vr/za/zo woensdag ma/di/wo volgende week woensdag
RF2236001 Malaga Rabelink za/zo/ma/di vrijdag wo/do/vr volgende week vrijdag
RF2236033
RF2236022
Fundering
Floor
DPD
do/vr/za/zo woensdag ma/di/wo volgende week woensdag
RF2236002 Bilbao Rabelink za/zo/ma/di vrijdag wo/do/vr volgende week vrijdag
RF2236034
RF2236023
Fundering
Floor
DPD
do/vr/za/zo woensdag ma/di/wo volgende week woensdag
RF2236003 Sevilla Rabelink za/zo/ma/di vrijdag wo/do/vr volgende week vrijdag
RF2236035
RF2236024
Fundering
Floor
DPD
do/vr/za/zo woensdag ma/di/wo volgende week woensdag
RF2236004 Valencia Rabelink za/zo/ma/di vrijdag wo/do/vr volgende week vrijdag
RF2236036
RF2236025
Fundering
Floor
DPD
do/vr/za/zo woensdag ma/di/wo volgende week woensdag
SPR10000
SPR10001
SPR10002
SPR10003
SPR10004
SPR10005
Napels
Rome
Verlenging
Beliani
Capri
Modena
Rabelink
za/zo/ma/di vrijdag wo/do/vr volgende week vrijdag
SPR10006
SPR10007
SPR10008
SPR10009
Kussenbox 400
Kussenbox 600
Ontario
Manitoba
Transmission
do/vr/za/zo woensdag ma/di/wo volgende week woensdag
SPR10010
SPR10011
PS5879800
PS5879801
PS5429100
PS5429101
PS4422000
PS4422001
PS4422002
PS4422003
SPR10012
Pergola 3x3 doek
Pergola 4x3 doek
Pergola 3x3 lamellen [m]
Pergola 3x3 lamellen [e]
Pergola 4x3 lamellen [m]
Pergola 4x3 lamellen [e]
Zonnescherm 3m man.
Zonnescherm 3m elek.
Zonnescherm 4m man.
Zonnescherm 4m elek.
Carport
Rabelink
za/zo/ma/di vrijdag wo/do/vr volgende week vrijdag
Foreststar Fundering
Accessoires
Los glas of polycarbonaat
Transmission
alle dagen dagelijks alle dagen dagelijks
Foreststar Accessoires
Los glas of polycarbonaat
DPD
do/vr/za/zo woensdag ma/di/wo volgende week woensdag
Foreststar Alle types Transmission do/vr/za/zo woensdag ma/di/wo volgende week woensdag
Prestige
Four seasons
British Orangerie
Royal Park
Alle types Rabelink
za/zo/ma/di vrijdag wo/do/vr volgende week vrijdag
Rabelink 
Leverdagen in de week na versturen
Postcode
Leverdag
1000 - 1999
woensdag
2000 - 2999
woensdag
3000 - 3999
donderdag
4000 - 4999
donderdag
5000 - 5999
woensdag
6000 - 6999
dinsdag
7000- 7999
dinsdag
8000 - 8999
dinsdag
9000 - 9999
dinsdag
Transmission & DPD Leverdagen
Binnen 1-2 werkdagen na verzending vanuit ons magazijn.
Algemeen
Bij bestelling van meerdere producten in 1 bestelling geldt de langste levertijd. 
Wij hebben geen deelleveringen! 
Mocht u bepaalde producten op andere leverdata willen ontvangen dan raden we u aan meerdere bestellingen aan te maken.
Uitgezonderd van Nederlands erkende feestdagen wordt u bestelling op een werkdag geleverd. Onze vervoerders bezorgen namelijk van maandag tot en met vrijdag. In de e-mail die u ontvangt over de bezorging staat een tijdsblok vermeld waarin uw bestelling bezorgd zal worden.

Let op: Wij zijn altijd afhankelijk van onze partners DPD, Transmission en Rabelink voor de levering. Samen met hun doen we ons uiterste best om uw bestelling binnen de afgesproken tijd te bezorgen. In 99% procent van de gevallen lukt dat, maar door onvoorziene omstandigheden kan er in een enkel geval een latere levering zijn dan aangegeven. We vragen hiervoor uw begrip. Heeft u desondanks nog vragen over de levering van uw bestelling bij Jimmy at Work? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Vooraf kunnen we niet precies aangeven hoe laat uw bestelling wordt bezorgd. De meeste vervoerders werken met tijdsblokken van 2 uur en gebruiken daarnaast een Trace & Trace code zodat u de levering kunt volgen.
Gebruik dan onderstaand stappenplan.

1. Meld de schade bij de chauffeur.

2. Teken voor levering mét schade.

3. Maak foto’s van de schade en de vrachtbrief met schade notitie.

4. Na levering: Neem contact op met onze klantenservice en voeg uw ordernummer en foto’s toe.

5. Wacht met het monteren van het beschadigde product.

 Door beschadigde producten te monteren voordat u contact hierover met de klantenservice heeft gehad vervalt uw recht op reclamatie.

6. Neem binnen 48 uur na levering contact op met de klantenservice.

 Dat mag telefonisch maar ook per e-mail.

 Houdt er rekening mee dat we uw ordernummer en de gemaakte foto’s nodig hebben om een passende oplossing te kunnen bieden.

Ontdekt u bij het uitpakken schade aan uw bestelling die u niet bij de levering had kunnen zien omdat de verpakking bijvoorbeeld nog intact is? Neem dan meteen contact op met de klantenservice. Voeg uw ordernummer en foto’s van de verpakking én de schade toe aan uw melding. We kunnen dan snel een passende oplossing aanbieden.
Bestellingen bij Jimmy at Work kunt u op diverse manieren betalen. Op onze betalen pagina leest u hierover alle informatie.
Alle artikelen worden standaard door ons verstuurd. Wilt u het artikel toch graag zelf afhalen? Dat kan!

Kies dan bij het bestellen voor de optie: Afhalen in Someren.

Bijna alle producten die u bij Jimmy at Work bestelt, worden als bouwpakket geleverd. Hiermee kunnen wij de verzendkosten en de verkoopprijs voor u zo laag mogelijk houden. Alle producten worden geleverd met een goede montage-handleiding. Deze zijn ook terug te vinden op onze website onder het kopje handleidingen . Indien een product wel gemonteerd bij u thuis wordt geleverd, dan wordt dit expliciet bij de artikelomschrijving op onze website erbij vermeld.
Voor bestellingen van €100,00 of meer betaalt u binnen Nederland bij Jimmy at Work geen verzendkosten. Is het orderbedrag minder dan € 100 dan wordt er € 7,50 verzendkosten in rekening gebracht.

Nog vragen over de bezorging van uw bestelling?

Heeft u een andere vraag over de bezorging van uw tuinkas, tuinkamer, pergola, terrasoverkapping of andere bestelling bij Jimmy at Work? Neem dan contact op met de klantenservice. Ze beantwoorden graag uw vragen.

scroll to top